Betrouwbaar én goedkoper bellen via Nederlandse VoIP aanbieders

Wanneer u een eigen klantenservice heeft, is dit vaak duur. Zeker omdat het niet de corebusiness van uw bedrijf betreft. Zakelijk telefoneren via Lilytel is dan een veel goedkopere oplossing. Er wordt veel waarde gehecht aan “afspraak is afspraak”. De afgesproken faciliteiten zijn op het juiste tijdstip beschikbaar, wat voor u de nodige duidelijkheid schept. Bij lang niet alle VoIP aanbieders heeft u één aanspreekpunt. Bij Lilytel wel. Uw vragen, wijzigingen en/of problemen worden snel verwerkt door een vaste accountmanager. U staat niet minutenlang in de wacht of wordt van het kastje naar de muur gestuurd, maar u krijgt direct iemand aan de telefoon. Door deze korte communicatielijnen heeft u de garantie dat uw vragen direct worden beantwoord en aanpassingen worden doorgevoerd.

Vele mogelijkheden door VoIP te bellen met VoIP aanbieders

Wat zijn de voordelen wanneer u overstapt van traditioneel bellen naar VoIP bellen, oftewel bellen via het internet? De specialist legt het graag voor u uit. Het is bijvoorbeeld eenvoudiger om verschillende vestigingen met elkaar te koppelen. Zelfs als uw vestigingen zich in het buitenland bevinden. Heeft u thuiswerkers in dienst? Ook deze medewerkers kunt u deel uit laten maken van uw bedrijfstelefonie. Doordat VoIP aanbieders alleen gebruik maken van een internetverbinding en een computernetwerk is er geen apart netwerk meer nodig binnen uw bedrijf. Een goede internetverbinding is de enige ‘’must’’. Van een druk stedelijk gebied tot in een dorp: overal waar een internetverbinding aanwezig is kunt u bellen en gebeld worden. 

Wat is VoIP en voor welke partij binnen de aanbieders gaat u

VoIP is de laatste jaren flink in opkomst. De reden daarvoor is dat het ondernemers de mogelijkheid biedt om zakelijke telefonie flexibeler en voordeliger in te richten.

Deze nieuwe manier is een alternatief voor het traditionele bellen over een telefoonlijn. VoIP maakt gebruik van het Internet Protocol. Hierdoor kan het bijvoorbeeld gecombineerd worden met uw CRM systeem. Heeft u diverse vestigingen verspreid binnen de Benelux of zelfs wereldwijd? Ook dan is het mogelijk om een telefonieoplossing in te richten voor verschillende locaties in binnen-en buitenland. Op het gebied van VoIP zijn er vele aanbieders. Ga voor een betrouwbare partij die u een topservice biedt. Uw eigen accountmanager staat tot uw beschikking die vragen direct zal beantwoorden en aanpassingen meteen doorvoert. Dat is voor u wel zo prettig.