best books on sales and marketing Kun jij een goede verkoper worden? Waarom niet. Als je weet welke literatuur je moet lezen. Op internet zijn er enorm veel voordelen. Maar hoe kies je de beste die 100% voordelig zijn? Hier is een lijst met de top 10 boeken om u verkoopgeheimen te leren. 1 “Flexibele verkoop. Verkopen in een tijdperk van verandering, Jill Konrath Hoe je een systeem maakt uit chaos waarin het onmogelijk is om niet te verkopen. Om bij te blijven in de steeds veranderende bedrijfswereld zijn snelle reacties en een behendige verkoper nodig. Alleen zulke verkopers bouwen schitterende carrières op en beklimmen de carrièreladder. Zoals de praktijk laat zien, is snelheid een belangrijk concurrentievoordeel. Zeker als je een manager bent. Je werkt met goed opgeleide mensen die dialoog en samenwerking willen, en geen goederen aan hen “verkopen” Key Account Management, Stefan Schiffman Wat is het verschil tussen grote en belangrijke klanten? Hoe leer je klanten te behouden? De auteur van het boek ontdekt misvattingen in de communicatie met klanten en leert verkooptechnieken aan. Het belangrijkste doel van elk bedrijf is immers het aangaan en onderhouden van langdurige relaties met klanten. En dit kan alleen worden bereikt door dezelfde taal te spreken met klanten. Zelfs als een klant uw producten of diensten regelmatig bestelt, moet u bepalen wanneer dat moment komt, hoe een afwijzing moet worden geformuleerd en welke strategieën u moet gebruiken om verschillende inkomstenbronnen te vinden. “Verkoop met toegevoegde waarde. Meer, winstgevender en professioneler verkopen “Tom Reilly Een heel handig boek! Actuele informatie, een gedetailleerd verhaal over het verkoopproces. Nuttige informatie over hoe u op de juiste manier een systeem van kortingen en prijzen kunt opbouwen en hoe u kunt reageren op prijsbezwaren. De tips zijn vrij specifiek en worden ondersteund door praktijkvoorbeelden en casestudy’s. Na het lezen van dit boek kunt u mogelijk anders reageren op uw klanten en partners op hun bezwaren. Er is ook veel informatie over presentaties, life-hacks voor onderhandelingen en het bepalen van de behoeften van de klant. Hard Selling van Dan Kennedy Tegenwoordig moet een verkoper slimmer, agressiever, sterker en slimmer zijn om naar de top te klimmen. Dit boek is ontworpen om u toe te rusten om deel te nemen aan de broederschap van de rijkste, meest onafhankelijke, invloedrijke en belangrijke. Als je echt meer en sneller wilt verkopen, lees dan het boek. De technieken die erin staan, zullen u vele malen meer opleveren. Dit is GEEN reguliere verkoophandleiding. Dit boek negeert schaamteloos het modewoord, de straattaal en de psychologische onzin waar veel verkoopcoaches en verkoopschrijvers gek op zijn. En dit is geen motiverend boek. Het is een simpele, eerlijke, meedogenloos pragmatische, no-nonsense presentatie van technieken die je ECHT helpen om succesvol te verkopen. ‘Zeg eerst nee,’ Jim Camp Als uw klanten graag dreigen de relatie te beëindigen elke keer dat ze iets niet leuk vinden, en u bent bang om ze te weigeren en te verliezen, dan weet Jim Camp een effectieve manier om te onderhandelen. Zeg nee. Allemaal een kort woord dat helpt om valse verwachtingen opzij te zetten en onnodige compromissen te vermijden. Het boek leert je weerstand te bieden aan de druk en manipulatie van sterke klanten, waardoor alles in jouw voordeel verandert. Veel hypocriete onderhandelaars zullen zelf geen compromissen sluiten, maar zullen van u verlangen dat u dit doet. En toch glimlachen ze de hele tijd. Spinverkoop door Neil Rackham Een echte bestseller over verkooptechnologieën. Op basis van diepgaand onderzoek laat de auteur zien hoe groot het verschil is tussen grote en kleine handelstransacties en verwerpt hij mythen over welke criteria winstgevende handel beïnvloeden. Schrijf voor de bijeenkomst ten minste drie mogelijke problemen op die een klant kan hebben en die u met uw producten of diensten kunt oplossen. The Psychology of Influence, Robert Cialdini Een uitstekend boek geschreven in een lichte stijl met een effectieve presentatie. Na het lezen leer je de mechanismen van motivatie, de regels voor het opnemen van informatie en het nemen van beslissingen. Reclamebureaus vertellen ons graag dat een product ‘verrassend snel uitverkocht’ is. Je hoeft ons niet te overtuigen dat het product goed is, zeg maar dat veel mensen dat denken. ‘Je kunt het over alles eens zijn’, zegt Gavin Kenedy De auteur vertelt over psychologische valkuilen en fouten bij het stellen van prioriteiten, geeft voorbeelden van verwoestende fouten die nog gecorrigeerd kunnen worden. Het boek helpt je stereotypen en misvattingen in het onderhandelingsproces te verwijderen. Kortom, geef nooit iets op zonder er iets voor terug te krijgen. Sales Champions, Matthew Dixon, Brent Adamson Wat zijn uitstekende verkopers? Welke kwaliteiten maken u tot verkoopkampioen? Dit boek heeft al lang antwoorden op deze vragen en meer verzameld. Het blijkt dat de beste verkopers degenen zijn die volhardend zijn, weerstand bieden aan de druk van klanten en bezwaar tegengaan. Lees verder om veel coole trucs en regels te ontdekken. Klanten verwachten van verkopers dat ze hen helpen nieuwe mogelijkheden te vinden om kosten te besparen, omzet te verhogen en uit te breiden naar nieuwe markten. Kortom, klanten – ten minste 5.000 klanten wereldwijd – vertellen u: ‘Stop met het verspillen van mijn tijd. Stel me een uitdagende situatie voor. Leer me iets nieuws. affiliate marketing on instagram
|
https://marketingbook.shop/ |