AirAsia Group houdt vloot op de grond door Corona

AirAsia Group houdt vloot op de grond door Corona

 

AirAsia Group zal het grootste deel van haar armada aan de grond houden nadat de coronavirus (COVID-19) -pandemie heeft geleid tot brede en groeiende randbeperkingen die door verschillende landen in het gebied worden opgelegd, schreef het vliefmaatschappij in een aankondiging. De hele luchtvaartindustrie ziet het aantal vluchten dalen.

“AirAsia stelt consequent de veiligheid en welvaart van haar bezoekers en werknemers hoog in het vaandel. Met regeringen die reis- en ontwikkelingsbeperkingen opleggen, waaronder huisisolatiebevelen, heeft AirAsia ook zijn invloed in het helpen beheersen van de verspreiding van de infectie om zo veilig te blijven vliegen voor iedereen, “verklaarde AirAsia, eraan toevoegend dat zij de nabije omstandigheden die zullen worden opgericht, zullen blijven beoordelen om hun administraties te herstellen wanneer de omstandigheid verbetert en onderworpen is aan administratieve goedkeuring.

Elke individuele bezoeker wordt over het algemeen snel verteld via e-mail en sms. Ze hebben de keuze om hun vlucht aan te passen voor een kredietrekening die legitiem is voor toekomstige terugvordering voor 365 dagen of om hun vluchten onbeperkt te verplaatsen zonder kosten naar een andere datum voorafgaand aan 31 oktober 2020. Bezoekers kunnen deze spelen voortgang door middel van AirAsia virtuele Allstar AVA op airasia.com of support.airasia.com.

Bezoekers worden aangemoedigd om op de hoogte te blijven van reisadviezen die via AirAsia zo nu en dan worden gegeven op airasia.com en webgebaseerde levensfasen.

“We accepteren dat deze korte winterslaap de beste bedoeling is om de welvaart van onze bezoekers en vertegenwoordigers te garanderen, die in deze moeilijke tijd de belangrijkste behoefte van ons bedrijf zal blijven.

“In ons streven om extra toezicht te houden en kosten te beheersen, hebben zowel de administratie als de hogere werknemers van de AirAsia Group een boete opgelegd, variërend van 100% aan de hoogste top tot 15%. Dit zal helpen garanderen dat we dit kunnen trotseren tijd van een zeer laag reisverzoek en beperken tegelijkertijd het effect op onze werknemers, vooral die in junior posities.

“AirAsia Group blijft gefocust op het helpen van de belangrijke overheidsspecialisten om de repatriëring van ontdekkingsreizigers en de verzending van producten te helpen.

“AirAsia’s online commerciële centrum OURSHOP en zijn vracht- en coördinatiestadium Teleport blijft operationeel, waarbij Teleport reizigersvliegtuigen gebruikt om klinische gids en defensieve uitrusting te verzenden die wordt voorgesteld voor medische klinieken en hypermoderne crisishulpverleners bij gekozen doelen.

https://flight-tracking.org/