Goed bereikbaar zijn, het is tegenwoordig ontzettend belangrijk. Veel mensen nemen via de email of via sociale media contact op met bedrijven, maar er is toch ook nog steeds een grote groep die liever even de telefoon pakt. Dan krijg je tenslotte ook sneller antwoord en kun je ook nog even doorvragen. Daarom is het voor ondernemers ook nog steeds heel belangrijk om telefonisch goed bereikbaar te zijn. De hele dag telefonisch bereikbaar zijn is echter wel iets dat veel tijd en moeite vraagt. De grote bedrijven hebben waarschijnlijk wel een eigenlijk callcenter voor de telefoonopname en hoeven dat dus niet zelf te doen. Dat is natuurlijk anders voor kleinere ondernemers, die misschien geen of maar weinig personeel onder zich hebben. Zij zouden persoonlijk een relatief groot deel van hun tijd moeten vrijhouden om de telefoon te beantwoorden. Vaak is dat niet mogelijk en het is bovendien natuurlijk ook veel werk om dat elke keer te moeten doen. Bovendien word je op die manier ook elke keer van je werk afgehouden en dat is natuurlijk ook niet bevorderlijk. Nu kun je in zo’n geval apart iemand aannemen voor de klantenservice. Dit is echter wel een kostbare optie en om die reden dus ook niet altijd een optie. Een betere optie is dan wellicht het inhuren van een telefoonservice. Met een goede telefoonservice ben je er zeker van dat je altijd telefonisch bereikbaar bent en dat inkomende telefoongesprekken altijd goed worden afgehandeld en dat je klanten en potentiele klanten met een tevreden gevoel weer ophangen. Natuurlijk is het inhuren van een telefoonservice in eerste instantie ook een investering, maar het is wel een investering die zich uiteindelijk zal terug betalen in de vorm van het feit dat jij meer tijd over zal houden om je bezig te houden met je bedrijfsvoering. |
http://www.antwoordservice-telefoonservice.nl/ |